03 de maig 2007

Amb tu


Resseguir el rosari de la teva esquena fins l'últim botó ...
Dibuixar amb un dit les teves formes ...
Deixar lliscar els llavis sobre la teva pell satinada, llisa , nutrida ... fins als talons ...
Unes ungles de porcelana ...
Un cos madur, cuidat, acompassat amb el temps ...
Una panxa que va esdevenir fèrtil i el pit encara turgent ...
La sensibilitat, desperta ...
El moment, inesperat ...
Ignorant respostes ...
L'estremiment d'uns llavis en un gest buscat ...
Allargar les mans en un tempteig d'un cos igual al meu ...
Si el moment s'escau ...
Si es presenta ...
Si vull ...
Si vols ...

26 Comments:

Blogger Odalric said...

Ets davant un mirall...? :)

8:39 a. m.  
Blogger Mon said...

tu si que vals..es precios

9:36 a. m.  
Blogger Déjà vie said...

estas parlant dl q penso q parles?

10:53 a. m.  
Blogger El veí de dalt said...

Sí, vull.
Amor o repós.
Per sempre.

11:58 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Si vull, si vull!!!! :-P

Precios nena, realment precios, ho veus com no m'he equivocat, ets una enamorada de la poesia ;-)

Petons guapissima!!!!

1:56 p. m.  
Blogger Uribetty said...

''Si vull'' comentar, però no sé que dir...hauria de tenir paraules o millor quedar-me bocabadat devant la pantalla?
Una abraçada '' Si vols''

2:07 p. m.  
Blogger Joana said...

Odalric,
N t'agrada enmirallar.te?:)
Mon,
Gràcies per les teves paraules!
déjà vie,
Estàs pensant el que penso que penses?
Veí,
Forever.....
jo mateixa,
Quatre paules inconnexes...no sé si és poesia..gràcies wapa!

2:12 p. m.  
Blogger Joana said...

Uribetty,
No diguis res... Ja saps... "la vida es mesura per els moments que et quedes sense alè".

2:14 p. m.  
Blogger Unknown said...

Vull, volem... més!!! Molt bé!

2:46 p. m.  
Blogger Candela said...

uix Joana, mira que jo t'agafo la paraula...que ja saps com soc!!!!


si, vull, jo també!!!!

2:49 p. m.  
Blogger Clint said...

encara que no sigui ben be igual...si que vull! i és que dit així qui no voldria...

11:48 p. m.  
Blogger Barbollaire said...

És poesia...
és sentiment...
és tendre...
és preciós...

qui no voldria amb aquestes paraules...

1:31 a. m.  
Blogger gatot said...

Si vols... si el moment s'escau...
qualsevol cos podrà ser el cos,
qualsevol pell, la teva pell.

petons i llepades poètiques!

3:40 a. m.  
Blogger Joana said...

Tondo,
Molt bé ...tu! ;) Ets un llaminer!
Candela,
I tu... una llaminera!!
Clint,
Les coses mai són iguals....però depèn de com te les presenten... no?
Barbollaire,
Les paraules serveixen de guia...Res a veure amb la teva poesia!
Gatot,
El cos és el bressol de la poesia.Tants cossos , tants poemes!
Bon cap de setmana a tothom!

12:45 p. m.  
Blogger Paul Walls said...

Quan entro al blog de la Candela em deprimeixo, només em faltava deprimir-me també en el teu ara...XD

1:40 p. m.  
Blogger Joana said...

Paul.
No ho voldria pas... i menys per aquest escrit. Pots imaginar un paradís i continuar desitjant viure a la terra, però no pots negar que possiblement existeix. I descriure'l només és el reflexe d'unes altres realitats que les pots compartir o no.Però crec que no les podem obviar.
Una abraçada!

2:25 p. m.  
Blogger rhanya2 said...

preciós, lluminós, gustós, galdós...

4:23 p. m.  
Blogger Robertinhos said...

si jo vull, tu voldràs?

bon cap de setmana amiga Joana

2:07 a. m.  
Blogger Joana said...

Violette,
El vaig escriure sense pensar. A raig!...Gràcies i bon capde, Violette!
Rober,
Gràcies per la teva generositat, amic meu! ;)

7:55 a. m.  
Blogger Sal said...

M'ha agradat molt això que has escrit. És molt maco.

8:17 a. m.  
Blogger Joana said...

Tu també escrius bé... Ja aniré passant! Bon capde!

8:26 a. m.  
Blogger euria said...

que ben sentit....i qui diria que no vol? ;p Bon cap de setmana ;**

9:54 a. m.  
Blogger onix said...

Pura Poesia, Poesia Pura :)*

10:04 a. m.  
Blogger Joana said...

Euria, Onix,
Serà que la poesia té sentiments contradictoris i paraules inconnexes?? No és el meu fort... gràcies !

10:45 a. m.  
Blogger República B612 said...

Mmmmmm! (ja saps que això de les emes és un recurs que uso sovint quan veig que les paraules que se m'acuden no arribaran a dir el que voldria). És tan delicat i potent alhora! Preciós!

9:28 a. m.  
Blogger Joana said...

B-612,
Mmmmmmmmmmmmm...m'agrada!

10:58 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home