23 d’abril 2007

Per tu


29 Comments:

Blogger Déjà vie said...

uoooh tens d les roses tuticoloris, jejeje. Jo tb en tinc 3. Totes roges les meves.;)

3:37 p. m.  
Blogger euria said...

Ja veig que Sant Jordi ha anat bé :D

4:07 p. m.  
Blogger Oriol said...

i per tu!!!

5:22 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Veig que t'han caigut roses ben maques, felicitats!

5:40 p. m.  
Blogger BACCD said...

Espero que passessis un molt bon dia de Sant Jordi!

Molts petons!!

11:24 p. m.  
Blogger nimue said...

que boniques són sempre les roses! :)

11:47 p. m.  
Blogger Salva Piqueras said...

Roses, Girona... per molts anys!

12:21 a. m.  
Blogger Candela said...

Què maques!!!!!!

3:52 a. m.  
Blogger rhanya2 said...

Precioses, com el dia d'ahir!!

4:46 a. m.  
Blogger Abogadaenbcn said...

Tres roses! I ben maques!

6:11 a. m.  
Blogger Clint said...

tot un èxit eh! punyetera...petons!

8:26 a. m.  
Blogger República B612 said...

Jo he esperat el detall miraculós d'un llibre i encara m'espero. De fet, tinc una rosa que s'està marcint dintre el cotxe que repeteix insistentment que sóc un pallús!

9:24 a. m.  
Blogger Joana said...

déjà,
de tots colors ...per això també te la regalo!
Euria,
Esgotada, però bé!
Oriol,
No, no...aquestes són per tu!
pd40,
Gràcies per la teva tan ufana!
Duschgel,
Un dia cansat, però profitós!
Nimue,
És perfecte el capdell que formen!
Salva,
Felicitats per el teu bloc. M'agrada!
candela,
Com tu...wapa!
Violette,
un dia clar...massa calor i tot!
Abogada,
I les volia compartir!
B-612,
No deixis que es musteixi!Posa-li una aspirina i distrute-la o regala-la, que segur que no ets un pallús! ;)

9:33 a. m.  
Blogger Deric said...

ais! per mi les roses han de ser ben vermelles!

12:55 p. m.  
Blogger Joana said...

déric,
Agafa les dues vermelles....;)
Va anar bé la diada?

1:54 p. m.  
Blogger Waipu Joan said...

per molts sant jordis!

5:21 p. m.  
Blogger Waipu Carolina said...

que romántica foto, me encanta el amor!!!

12:33 a. m.  
Blogger Joana said...

Joan i Carolina,
Agafeu les roses que volgueu...i un petó als dos!

9:07 a. m.  
Blogger Mon said...

si m'aceptes un peto a canvi
gracies

9:08 a. m.  
Blogger Joana said...

Mon,
...I dos , també. Gràcies a tu!

9:19 a. m.  
Blogger Odalric said...

cap llibre...?

9:39 a. m.  
Blogger Joana said...

Odalric,
............Sí....l'estic llegint : " La germana" d'en Sándor Márai.Intens com tots els seus.Profund...I tu?

9:42 a. m.  
Blogger Odalric said...

Vaja... jo era a San Diego quan ell va morir....

A mi m'han regalat un drac verd que treu la llengua vermella i el llibre "Ricard Guillem o el somni de Barcelona" de J-E Ruiz-Domènec (un petit caprici)

Coincidim que no sortirem en les llistes dels més venuts...

9:52 a. m.  
Blogger Joana said...

Odalric,
Tampoc és tan important... no?
Una abraçada!

9:57 a. m.  
Blogger Odalric said...

Joana, no és gens important :)
Una abraçada

10:00 a. m.  
Blogger Unknown said...

Com no podia ser d'una altra manera, el quadre et delata: gironina pels quatre costats! Una abraçada !

2:53 p. m.  
Blogger Joana said...

Tondo,
I... garrotxina de neixement! Déu n'hi do!
Una abraçada!

2:54 p. m.  
Blogger Esther said...

encara que tard espero que passessis un bon sant jordi! se'm va morir l'ordinador el dilluns... el meu post de sant jordi va ser ahir... què trist! quines jugades a la vida eh! molts petons!

12:14 a. m.  
Blogger Joana said...

Esther,
No et preocupis... Sant Jordi dura tot el que queda de mes.
Gràcies, passaré per casa teva
Un petó!

7:51 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home