12 de desembre 2006

Blocaire invisible 2006

A casa es pensen que m'he begut l'enteniment. Així , directament, o que tinc un amant, o que participo en un sorteig de Nadal virtual. Veuen un neguit inusual en mi amb tants viatges de la cuina al pc i sospiten que alguna cosa se'ls escapa.
Jo, per suavitzar la cosa els faig còmplices d'aquest enrenou. Que si necessito una foto pel nou post, que me n'enpetiteixin una altra que és massa gran, que retratin aquesta safata acabada de cuinar per escriure-hi la recepta , que em dónin idees per un regal virtual, per algú també virtual i ... així els tinc distrets. Perquè, bé, de fet... només se m'han socarrimat un cop les croquetes i un cop les torrades, i una tarda sencera la planxa va estar endollada... en fi... foteses!!!
La pista per el meu / la meva blocaire és que va néixer a la dècada dels 80!!!

7 Comments:

Anonymous Anònim said...

Bona dècada aquesta. Jo encara no tinc blog. Ara no tinc prou temps, ni la meitat del teu talent per tenir blog i per això jo no sóc ;p.
Cuidado amb aquests descuits no cremis un dia la casa sense voler!! ejejej.
Avui ja hem compartit un altre capítol del meu llibre particular d'abans d'anar a dormir
Bona nit Joana.

3:25 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Buenuuuu, la Joana no és! Però...jo, quan vaig néixer? Si encara em mamo el dit!

3:28 p. m.  
Blogger Joana said...

*4&3*,
Mmmmmm ara l'incògnita me la despertes tu...comentarista anònim!! Bé, mira, tampoc es tracta de talent. Jo crec que si tens ganes de fer una cosa, la fas i punt.Tenir temps per a fer-la i si no fer dues coses a l'hora...per això se'm socarrimen les croquetes.
Que passis un bon dia!

Veí,
Quants dies!!!! Jo tampoc ho sóc perquè a la teva primera pista ja vas dir que era home i jo... no en sóc.De quina dècada has dit que eres?????

1:57 a. m.  
Blogger Joana said...

jbauer,
Però si tu ets una nena....
;)

1:59 a. m.  
Anonymous Anònim said...

podria ser jo!

3:12 p. m.  
Blogger Joana said...

roberthinos,
Podries .... tu ves seguint les pistes!

4:14 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Vigila que no se't socarri el menjarrrrrrrr :) Una abraçada tarragonina.

8:16 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home