04 d’agost 2007

Migdiada


Amb la cara enmirallant-nos i la respiració pausada seguint el mateix compàs ens hem mig despertat. Els llavis han dansat i jugat amb les paraules. Una rere l'latra...

Has posat el teu dit damunt els meus llavis...

M'has resseguit la barbeta i el coll. T'has aturat sobre el meu pit i has perfilat la fina tela satinada. Has vorejat la copa, repassant cada costura, desxifrant textures, entre pell i tela...

Has cercat el botó eriçat i enxocolatat... lliscant d'un costat a l'altre, prement i encerclant...

I el teu dit ha dibuixat ziga- zagues sobre la meva panxa, aturant-se al melic...

He notat la pell de gallina, el cos en tensió i el cor accelerat...

És un joc per descobrir geografies disperses amb fons nacarats, per despertar els fils sensitius de la pell amb la complicitat dels sospirs i de la mirada. Aprovant el recorregut inequívoc del plaer...

Perquè em coneixes i saps com m'agrada!

I si no et conec, procuraré que t'agradi... Si tanques els ulls i em deixes que et ressegueixi amb els dits i la mirada...

29 Comments:

Blogger Toy folloso said...

La noia de la foto dorm en un posat molt bo per descansar i per no llevar-se "de buit".
Lo del botó enxacolatat, fa que em rellepi els morros amb la llengua. (Gatot, he arribat primer).

3:00 a. m.  
Blogger gatot said...

mmm tant de bó poder fer migdiades un dissabte al mati, com aquest, amb la caloreta, el ventilador a mig gas, l'habitació mig en penombra, i el recorregut... no, el recorregut que no es quedés a mitges.

:)

bon capde joana!

3:02 a. m.  
Blogger gatot said...

catxis! toy folloso, no has arribat primer... és que m'he aturat recorrent geografies!!!!

:DDD

3:03 a. m.  
Blogger mossèn said...

sou tot un mapa de plaer !!! oh, síiii !!!! ... quin gustet !!! ... salut

3:27 a. m.  
Blogger El veí de dalt said...

Ressegueix-me amb el dit, la mirada...i allò que vulguis! Surto uns dies; però torno aviat...Pensaré en aquestes migdiades!

5:36 a. m.  
Blogger Montse said...

HOla Joana, com sempre, regalant-nos les teves belles paraules!
Gràcies!
Una abraçada i que gaudeixis de moltes migdiades com la que descrius...hmmm, són les millors!

8:51 a. m.  
Blogger Clint said...

mmmm d'això....val!

bon capde!

3:18 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Sempre ets d'allò més sensual, joana, però trobo que l'estiu et prova i t'ha erotitzat molt. Com sempre, fantàstic!!!

Petons,

sabateta

3:32 a. m.  
Blogger Dessmond said...

Això és una migdiada com cal!

4:59 a. m.  
Blogger Joana said...

Toy,
Llaminer!
Gatot,
L'he deixat a mitges perquè sé que sou imaginatius/ imaginatives...!
Mossèn,
El plaer és salut!!
Veí,
I suposo que en faràs més d'una ...com aquesta!!Ho explicaràs??
Arae,
Segur que al veler en fas més d'una...d'aquestes! Qui pogués!!1 Bon viatge!
Clint,
Si no ens veiem...Bones vacances!!!
Sabateta,
La culpa és de la calor!
Dessmond,
La resta... tonteries!
Bones vacances, bon cap de setmana!
Guardeu-vos de la calor!!!! ;)

5:51 a. m.  
Blogger Joana said...

Toy,
Llaminer!
Gatot,
L'he deixat a mitges perquè sé que sou imaginatius/ imaginatives...!
Mossèn,
El plaer és salut!!
Veí,
I suposo que en faràs més d'una ...com aquesta!!Ho explicaràs??
Arae,
Segur que al veler en fas més d'una...d'aquestes! Qui pogués!!1 Bon viatge!
Clint,
Si no ens veiem...Bones vacances!!!
Sabateta,
La culpa és de la calor!
Dessmond,
La resta... tonteries!
Bones vacances, bon cap de setmana!
Guardeu-vos de la calor!!!! ;)

5:51 a. m.  
Blogger Mónica said...

Hola vine porque te encontré en Mossén.
Lindo blog. te espero por el mío. Salut.

8:56 p. m.  
Blogger Déjà vie said...

mmmmmmmm i d'aixó se'n diu fer migdiada? ara entenc pq vaig tant cansada a l'estiu. ;)
(precios)

4:33 a. m.  
Blogger Robertinhos said...

mmm...em sembla que vaig a despertar a la noia de la foto...no sé amb què...però vaig a despertar-la

8:23 a. m.  
Blogger Joana said...

Gracias Mónica me pasaré por el tuyo!
Déjà,
Ja saps, una mica de tot!
Robertinhos,
Deixa-la que descansi...
Una abraçada!

9:23 a. m.  
Blogger Barbollaire said...

Torno i et trobo fent la migdiada... no és d'estranyar amb la xafogor que fa...no m'atreveixo a despertar-te...
el teu posat, el teu somrís... la dolça musicalitat de la teva respiració...

quina millor imatge es podria demanar...

tornaré quan et despertis, nina...
petonet dolç

9:35 a. m.  
Blogger Joana said...

Barbollaire,
Ja estic desperta...són 2 quarts de 7 de la tarda!!! Bentornat!

9:39 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Hola Joanita !!!

És nota que te va bé l'estiu amb tanta inspiració.Y la senyora de la foto utilitzada amb poesia dona per pensar un munt de coses més.
M'ha agradat molt.
Hot kissis per a tu...

10:14 a. m.  
Blogger Joana said...

Supertram,
Només hi ha una persona que em diu Joanita!!!!
Mil petons! i Gràcies per entrar!

10:24 a. m.  
Anonymous Anònim said...

SI ES TEU L'ESCRIT ES BO
FELICITATS

11:22 a. m.  
Blogger euria said...

Bonic, joana, com sempre. Molt sensual, a mi també m'agrada reseguir i fer la migdiada :) Bona nit!!!

2:51 p. m.  
Blogger Joana said...

Anònim,
Em sap greu no saber a qui m'adreço. Si el que escric no és meu, procuro posar-hi l'autor.
Euria,
I a qui no li agrada... !!
Bon estiu wapa!

3:16 p. m.  
Blogger Oriol said...

i jo, que quan faig al migdiada, dormu. A veure si n'aprenc ;-)

9:58 p. m.  
Blogger Deric said...

un text molt suggerent, llàstima que la foto no l'acompanyi, perquè és erótic-sensual i la foto amb la noia espatarrada dormint és com d'abandonament absolut al somni més reparador!
;-)

3:33 a. m.  
Blogger Jo Mateixa said...

Això del boto enxacolatat...m'ha encantat, no ho habia sentit anomenra mai i creu-me que me l'he imaginat i n'he tingut ganes!!!!

Be, llegint aquest post (o qualsevol dels que escriguis relatius al sexe, la passió, l'amor) fas que em vinguin ganes de tot i més!!!!! :-)

Petonets dolcets recoberts de xocolata!!!!

5:18 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Viscan las mitgiadas, i mes si las barretjas amb las geografia, i supergenials i sensuals com tu las escrius,

7:04 a. m.  
Blogger Joana said...

De fet, Oriol, les migdiades són per dormir-les... o no! Bones vacances!
Déric,
Segurament repara el desgast! ;)...dic jo!
Jo mateixa,
La xocolata s'escau a tot arreu!mmm
Striper,
Les barreges solen ser més saboroses...no creus?
Bones migdiades a tothom!

9:28 a. m.  
Blogger Mon said...

ummm quin plaer poder contemplar un cos aixi

3:38 p. m.  
Blogger Joana said...

Mon,
No se t'escapa res! ;)

3:02 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home