18 de juliol 2007

A ritme de samba

La Banda del Surdo són un grup de joves catalans. Els vaig descobrir el dimarts, a la plaça dels Jurats.

Cada any durant els mesos d'estiu, l'ajuntament de Girona dóna l'oportunitat d'anar a escoltar música o teatre , gratuïtament, a diferents indrets de la ciutat: El pati del Museu d'Art, l'Auditori o la plaça dels Jurats.

La banda del Surdo passeja el seu nou espectacle - Dukkun - arreu . La proposta té arrels africanes i rítmiques, com la samba i amb tocs melòdics ( porten 2 guitarristes que fa goig escoltar-los ).

Una hora i mitja de concert sota la fresca. La veu femenina va engrescar un públic heterogeni i amb ganes de moure l'esquelet.

Molta percussió i bon ritme.

Per en robertinhos, percussionista i amant de tot allò que té a veure amb el continent africà.

No sé si coneixes aquest grup ( ja fa 10 anys que es belluguen per els escenaris ). En tot cas ja em donaràs el teu parer.

I si els veieu en algun cartell us els recomano!!!

21 Comments:

Blogger mossèn said...

ok .......... salut

9:04 a. m.  
Blogger nimue said...

ui, ui... doncs a mi m'encanta Àfrica i la percussió així que els tindré en compte!

9:18 a. m.  
Blogger Clint said...

i jo que em pensava que sortires tu ballant....

10:27 a. m.  
Blogger gatot said...

fan vibrar, eh? A tu què et sembla... és l'edat o és la genètica?

petons i llepades percutides!

1:50 p. m.  
Anonymous Anònim said...

No els conec, però si els recomanes tenen una bona tarja de presentació.

1:56 p. m.  
Blogger Mon said...

ep hi ha musics que tenen el ritme a la sang, Jo he tingut la sort de tocar amb uns amics senegalesos i ha esta una experiencia extasiant. M'agrada la musica ,per a mi ho es tot, i mes , es passió

3:29 p. m.  
Blogger Mikel said...

doncs m´els apunto!

11:51 p. m.  
Blogger Unknown said...

Realment la Banda del Surdo és molt canyera i pprten un ritmillu que Déu n'hi do!

2:24 a. m.  
Blogger Robertinhos said...

merci!

els vaig veure en directe al Festival de Percussió de Barcelona d'aquest any. Molt bon grup.

si passen per casa teva, escolta un grup nascut a Tiana...Tactequeté...jo ja he vist els seus dos espectacles i val la pena.

Per cert, el disc de la Banda del Surdo, Popderock, també és aprofitable, encara que sempre és millor veure el directe.

que bé t'ho passes! Una abraçada

4:43 a. m.  
Blogger Cèsar Llamborda said...

A ritme de percussió... amunt i avall per la ciutat! SA Tarragona -però- vigileu no ensopegar ;-)

11:32 p. m.  
Blogger Abogadaenbcn said...

M'encanta la percussió. Prenc nota.

2:48 a. m.  
Blogger Oriol said...

apuntat joana. Passa bon cap de setmana

4:58 a. m.  
Blogger Joana said...

Mossèn,
Salut!!
Nimue,
T'agradaran!
Clint,
Ja vaig ballar...falta la foto!
Gatot,
Una mica tot...no? La qüestió és vibrar!
pd40,
No han d'agradar a tothom... ja saps entre gustos...
Mon,
Apunta-te'ls, doncs!
Mikel,
ben fet!
Tondo!
Ets un canyero!!!
robertinhos,
De res! Vaig pensar en tu quan els vaig sentir! ;)
Cèsar,
per això em quedo a Girona...per no ensopegar!
Abogada,
Ja m'ho diràs si els escoltes!
Oriol,
Passa'l tan bé com puguis tu també!
Una abraçada a tothom!

6:25 a. m.  
Blogger Waipu Carolina said...

Joana,
Te escibí un comentario pero no sé si te llegó.
te escribia que gracias por tu recomendación y que es bello de tu parte dedicar a Robertinhos tu post ya que él es un encanto.
Un beso

pd. Gracias por tu email

6:29 a. m.  
Blogger Joana said...

Carolina,
Me ha llegado hoy. No tenias porqué preocuparte.Gracias!
Un beso!

9:19 a. m.  
Blogger onix said...

apuntat no poden tenir millor publicitat que el teu bon gust ;)***

9:55 a. m.  
Blogger euria said...

Bona nit!!!El que em va costar descobrir quina era la plaça aquesta dels Jurats.... :D No he vist l'espectacle, però m'imagino el ritme que devien donar i que a més d'un el feien moure de debó. Bon cap de setmana!

3:03 p. m.  
Blogger Toy folloso said...

http://5impulsos.blogspot.com/search?updated-max=2007-07-13T19%3A02%3A00%2B02%3A00&max-results=5
Aqui hi ha informació de com posar música al blog.
Vols fer-ho, vas dir.
Fixa´t també en la selecció que ens ofereix el company.

8:48 a. m.  
Blogger Joana said...

Onix,
Gràcies! Si tens ocasió no te'ls perdis!
Euria!!!! Jajajaja Aix quina gironina!!! La vas trobar almenys?
Cada any hi fan concerts i teatre a l'estiu!
Toy,
Moltes gràcies!
Ho intentaré o...hauré de buscar un o una profe!!! ;)

12:41 p. m.  
Blogger rhanya2 said...

Jo no els coneixia però m'ho apunto... i tant que m'ho apunto!!

6:21 a. m.  
Blogger Joana said...

Violette,
Jo tampoc els coneixia però em van encantar!

12:22 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home