23 de juliol 2007

Thinking bloggers

Rebre distincions, afalags i premis, encara que siguin virtuals, sempre generen satisfacció i alhora motiven a continuar.

Estic gratament sorpresa per aquest distintiu vingut de més d'un bloc i de persones diferents.Per tant, és un honor per a mi poder formar part d'una colla de " Thinking bloggers ".

Perquè , en definitiva, ens tenim enllaçats per quelcom més que un pur formalisme de comentar-nos reciprocament.

Hi ha alguna cosa que ens atrau i que ens convida a rumiar.

Sovint quan us llegeixo penso que no ho podíeu escriure millor. Qualsevol tema que jo tinc a la ment i que no sé com enfocar-lo.

Per tant us diria que uns i altres ens complementem. I és des de diferents punts sobre un mateix tema que podem anar construint una altra opinió, que la fem nostra, després de reinterpretar-la i saber d'on l'hem captada.


Una mica com caçadors d'idees i de paraules...

Estic satisfeta del que heu dit sobre el meu bloc. Tanmateix m'agrada que rebeu, a través de les meves paraules, aquestes sensacions diverses que fan que ens sentim ben vius...


La Déjà vie va dir:Llum de dona, esta vez es joana quien nos deleita con sus poemas de exquisita sensualidad a los que siempre ensalza la mujer desde el punto mas femenino imaginable. Característica que escasea en los tiempos que corren, valora la feminidad como tal y se refleja en cada letra de sus relatos en los que desprende una belleza que invita a imaginar. Siempre deja la ventana abierta...

( Déjà...Si la tingués tancada no podrieu entrar a casa meva... )


El robertinhos hi va afegir:Joana : La musa que em va animar a continuar esrivint en aquest blog. La seva escritura ha evolucionat fins a definir un estil propi. Femenina, sensual, eròtica...la seva escriptura és un desgranament del temps a través de les paraules. Simplement obriu el seu blog i deixeu-vos seduïr

( Robertinhos...Veig que hi continues entrant... )

I el Gatot deia:

la Joana: ens vam conèixer virtualment a partir d'unes opinions totalment irreconciliables sobre un tema científic. I em vaig enamorar de nou. De la seva forma de fer arribar els sentiments en els paraules, de transmetre emocions més enllà de la pantalla. Tant li fa si escriu prosa, poesia o reflexiona sobre un tema d'actualitat: genera un tsunami de sentiments en cada frase, en cada idea, en cada emoció...

( Gatot...Procuraré que només sigui una tormenta d'estiu... )

He pensat que com que ja he gaudit uns dies d'aquests Awards, ara els cediré a 3 blocs que associo a un color sempre que llegeixo el seu nom. Sigui pel nom del bloc o pels colors que té o del que parla, sempre, sempre hi veig un color...

Per tant els meus Awards van per:

El bloc de la Violette moulin :

Un bloc amb vels de colors ... ple de matisos i tonalitats.

Paraules ben trenades i cuites a foc lent. Un bloc que em desperta salivera i em fa bategar el cor. Ple d'emocions, calma i tempestes. La cuina, la música i la dansa contornejadora de la serp em tenen cautivada.

En cada post hi veig un vel. Un vel que l'autora es va llevant en una dansa tot lliscant per la superfície de la vida...


El bloc de la garrofa de Mont-roig - Mon -


Aquest bloc reflecteix el color de la terra, de l'argila.



Un bloc cimentat de terra i la seva gent.
En Mon des de sota el garrofer ens fa sentir una mica mont-roigencs. Hi ha denúncies, crítiques i felicitacions. Un bloc valent on s'hi escriu sense embuts però que traspua una sensibilitat que va més enllà de la seva terra.
Mon...m'agradaria que el pengessis sota el garrofer...Potser et portarà sort!

El bloc de Connexions ( from Tarragona ) - Tondo rotondo -


El bloc em transmet el color de la pell.


Els colors del món. Un bloc que traspassa fronteres. Amb posts curts però densos i incisos. Paraules sinceres i punyents.
Un bloc que està a l'aguait de l'avui, l'ahir i el demà. Solidari i reivindicatiu. Una referència per estar ben informats. Un saber fer, un arribar allà on es toca la fibra...
Només hem de llegir els comentaris que arriben d'arreu.
Un bloc obert. Una mà amiga!


Disfruteu-los!!!

35 Comments:

Blogger Unknown said...

Òspa... mentre jo estava pensant en quin blog en català recomanava tu deuries estar fent també aquest post...

Aviat en parlaré, deixa'm reposar però que avui ja he fet un mega post i no hi estic acostumat ;-)

Moltes gràcies de debò!!! Una abraçada!!

10:15 a. m.  
Blogger rhanya2 said...

Ul·l·lààà!!! Que bonic el que has escrit sobre el meu bloc!! Em xifla, Joana, ets un encant... Vols creure que has trigat una mica en posar el nom i que jo pensava... anirà per mi?? ;) Que pretenciosa, pensava... O sigui que quan he tornat a despedir-me perquè marxo de vacances, m'he trobat el teu comentari i encara em tens amb la boca oberta!
Gràcies, bel·líssima!
Un petó enorme!!

10:55 a. m.  
Blogger Mon said...

Em fa molta il.lusió que persones tant maques com tu dia a dia em facin la visiteta sota el garrofer. Em plau també que cada dia m'arribi aquest raig de llum de dona....gracies, crec que els blocaires que circulem per aqui som fets d'una altra pasta, som com som i que duri......

10:57 a. m.  
Blogger Joana said...

Un petó per cadascé de vosaltres...tan especials!
Bones vacances Violette!
Mon i Tondo, tot un plaer per a mi pertanyer a aquest món blocaire al vostre costat!!!

10:59 a. m.  
Blogger Unknown said...

Ah! I estic molt contec d'aparèixer del bracet amb la Violette i en Mon!!! I també que per a tu sigui un plaer!

Això si que són Connexions! jjejejej

11:13 a. m.  
Blogger Jo Mateixa said...

Moltissimes felicitats Joana per el premi, t'el mereixes amb escreix!!!! i molt bona tria per els treus premiats!!!!!

1:45 p. m.  
Blogger Metamorfosi said...

Moltes felicitats Joana! Tenen tota la raó!

Petons!

2:12 p. m.  
Blogger gatot said...

per alusions...

"procuraré que només sigui una tormenta d'estiu..."

mmm, joana... comparar un tsunami amb una tormenta... saps que no em quadra?

els tsunamis evoquen el poder de la natura amb la força d'increpar la pròpia natura humana; com cada post teu, transmetent la força de les emocions, dels sentiments...

les tormentes d'estiu, jo les conec com a volàtils, intenses però fàcils d'oblidar, passatgeres... no, decididament no les podria identificar amb tot el que transmets des de casa teva.

m'hauràs de perdonar aquesta segona discrepància i la gosadia de deixar-la avui, que és dia de felicitar-te; però així com ho penso, així t'ho xiuxiueijo!

petons i llepades des de l'onada!

3:29 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Doncs moltes felicitats!!!!!!!!
com diu la meta, tenen tota la raó!!!
ens transmets pura poesia i sentiment, una delícia per als sentits.
I per això et llegim, que carai!!!

3:34 p. m.  
Blogger Mon said...

es un plaer compartir (quina paraula mes maca)amb el Tondo i la violette la teva nominació

4:15 p. m.  
Blogger El veí de dalt said...

Vaja...hem coincidit en donar un award a la Violette i he conegut aquest del Montroig, que venint de tu, segur que paga la pena. Amb en Tondo, ja ens uneix una complicitat veinal de fa temps. I que consti que, per mi, tu sempre seràs (perqupe vas ser) "la primera". Mal qe li pesi al Gatot. Marramiau!!

4:22 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Joana Moltes Felicitats, jo enat veien tot aixo d'aquet premi,i no m'habia adonat que encara no t'habia arrivat, penso que apart d'aquet et mereixes 50 mes de premis,perque escrius i expresas com els angels.
Petons!!!!!

10:51 p. m.  
Blogger Clint said...

és que fins i tot dones premis tant dolçament! jajaja a més estic molt d'acord amb el que expliques sobre les connexions entre els diferents blocs...

12:23 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Bona tria, Joana. Com sempre, mai no decebs.

12:51 a. m.  
Blogger Joana said...

Tondo,
Dedueixo que l'hem encertada! Gràcies de nou...
La companyia, volia dir!
Gràcies Jo mateixa,
He hagut d rumiar per triar-los ,costa amb l'oferta que hi ha!!Meta,
També m'agrada molt llegir-te...Ho saps!!!
Gatot,
He de discrepar de nou...amb tu...es veu que costa posar-nos d'acord... Recorda que un tsunami pot arribar a malmetre-ho tot... i no voldria que el sacsejament emocional faci mal a ningú...prefereixo provocar una tormenta i després , tot i ser volàtil, us quedi la placidesa del sol i la calma...
Bon dimecres! ;)
Cafeambllet,
Hem d'alimentar l'esperit, tens tota la raó! Una abraçada!
Mon,
Ja no sé què dir-te més...m'emoconaré amb tanta ensabonada! un petó!
Veí,
Mentre continuem a la blogòsfera hauràs de carregar amb mi com " la primera", però com tot, a la vida, pots buscar una substituta... I em sembla que al Gatot no li pesa...;)
Bon dimecres...A Girona és festa!

1:06 a. m.  
Blogger Robertinhos said...

cada dia em passejo, encara que depenent del temps que tingui, comento o no

1:16 a. m.  
Blogger Joana said...

Stripper,
50 gràcies i abraçades!!!
Clint,
Els premis s'han de donar sense estridències...no?
Cruella,
Gràcies...No saps com t'enyoro!
Bon estiu wapa!

1:19 a. m.  
Blogger Candela said...

Estic completament d'acord amb els blocs que cites!!!!!!!! Però, tu....TU TE'L MEREIXES MÉS QUE NINGÚ!!!!! Ets la millor.

2:46 a. m.  
Blogger Joana said...

robertinhos,
per això deixo la finestra oberta...Bona setmana!
Candela!
Ensurts com els de la bomba...mai més...altres ensurts m'agraden més!
Gràcies!

4:02 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Joana, en tindries un altre si no hagués vist que ja l'havies rebut. Te'n mereixes un dels de debò, llegir els teus posts és genial. Felicitats!! :)***

5:06 a. m.  
Blogger gatot said...

molt bé joana doncs seguirem discrepant... tampoc ens ha anat malament amb la discrepància! i... què dius que no m'hauria de pesar?
:P

6:42 a. m.  
Blogger Uribetty said...

Felicitats per el premi!
Espero que el gaudeixeis i també que li facis honor ;)
Un petó, si l'acceptes, per felicitar-te!

1:35 p. m.  
Blogger euria said...

Moltes felicitats per aquest premi ben donat!! És un bloc tendre. Els dos primers no els conec, a vera a partir d'ara i al tondo sips.

2:49 p. m.  
Blogger Unknown said...

Veí, el teu replà ha estat dels primers que vaig conèixer i sempre hi haurà un fil de "carinyu" que m'hi uneixi...

Candela, exacte: al lloro amb aquests ensurts que un ja no te 16 anyets.

12:22 a. m.  
Blogger Antoni Esteve said...

Era inevitable que t'anomanessin. Cada vegada que escrius ets capaç de transmetre sensacions de manera intel·ligent i curiosa, diferent a la resta.
Felicitats!

1:42 a. m.  
Blogger Abogadaenbcn said...

Coincideixo amb el comentari de l'Antoni que hi ha sobre meu.

Felicitats Joana.

2:49 a. m.  
Blogger Jobove - Reus said...

felicitats !!

salutacions des de Reus

6:46 a. m.  
Blogger Joana said...

pd40,
I...em pots dir com són " els de debó" ?... gràcies! I bones vacances!
Gatot,
Home! Alguna afinitat tindrem... ara em fas rumar quina!
No res...parlava amb el veí!
Uribetty,
Accepto petons i orxata...! Gràcies!
Euria,
Gràcies! Donal-s'hi una ullada!
paga la pena!
Tondo,
Connexions! ;)
Antoni,
gràcies.Vols dir que som tan diferents? Jo no hocrec pas...
Abogada,
Un plaer veure't per aquí, com sempre...
Telamamaria-reus,
Veih que t'has adonat del bon feeling que hi ha entre Tarragona i Girona!Gràcies!

8:00 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Felicitats, joana, per aquest premi tan merescut i tan ben donat.

Com bé saps, m'encantes!!!!!

Petons

sabateta

4:59 p. m.  
Blogger el paseante said...

Coi, sempre arribo tard. Moltes felicitats Joana; t'ho mereixes noia. Això vol dir que has de continuar escrivint molt de temps eh!

5:00 p. m.  
Blogger Joana said...

Sabateta,
Moltes gràcies! De vacances??? ;)
Paseante,
Mai és tard ... Gràcies!
Bon cap de setmana a tothom!

7:50 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Per retard el meu, que sembo Rodalies renfe... Només afegir-me a les felicitacions i subscriure tot el que s'ha dit del teu blog i de la teva prosa de la què, tu ja ho saps, en sóc un enamorat.

Crec que he vist uns quants blogs més que t'han fet aquesta distinció, però els conceptes que has triat ja reflecteixen una mica el tarannà d'aquesta llum de Dona que tant de bo segueixi il·luminant la xarxa amb la intensitat subtil que et caracteritza.

Una abraçada!

9:55 a. m.  
Blogger Joana said...

Spock,
Gràcies! Hauria d'haver estat a Bcn durant l'apagada... no et sembla??
Una abraçada!

3:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

greatest paavq peoria patientinfo goods fundraising directives artificially delivering logos cowboy
lolikneri havaqatsu

10:28 p. m.  
Anonymous Anònim said...

buy tramadol need to purchase tramadol - where can i purchase tramadol with a mastercard

9:40 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home