10 de març 2007

Canvi d'escenari


Per pocs dies, per unes quantes hores ... canviaré d'escenari. Em trobaré amb companys de la feina que no veig habitualment tot i que hi parlo sovint

Tinc un curset a Barcelona ( només als matins ). La tarda , per a mi.

Vull passejar per els carrers del Barri Gòtic, passar per davant del museu Picasso on hi vaig viure mentre estudiava, ramblajar, amb els ulls ben oberts, per no perdre'm detall. M'agradaria anar al teatre o a escoltar música en viu ...

Vull deixar-me portar a un nou restaurant i gaudir d'una estona de conversa. Prendre un cafè en un raconet, amb una música de fons ... I fer una copa mentre disfruto de la companyia i del moment.

Aprofitant aquests cursets visito amistats llunyanes . M'asseguro que estan bé. Amb els anys la vida va deixant la seva empremta i no sempre com voldríem.

Si no veig la seva mirada i no sento la seva veu no estic segura de que tot va bé. És fàcil maquillar una llàgrima o una ganyota per telèfon. Necessito sentir la complicitat i l'euforia del retrobament.

I també sé que m'esperen ...

Per uns dies deixaré la meva rutina diària ... M'oblidaré del super, la rentadora i de cuinar...

Anyoraré als qui deixo a casa ...

Penjaré el meu uniforme i em vestiré per a l'ocasió, amb colors i ulleres de sol ...

I ompliré la maleta amb roba, sabates i bisuteria ( i els apunts ...) , i m'agradaria tornar-la plena d'abraçades i d'oxígen...

Em temo que serà curtíssim!

22 Comments:

Blogger gatot said...

Bon viatge i bona estada...

no en faràs crònica des de la capital? Bé, segur que a part d'abraçades i oxígen, també portaràs sensacions, idees i emocions.

Les esperarem... imaginant-les, gaudint-les en l'espera.

petons i llepades viatgeres!

3:13 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Si vens a bcn tornaràs amb la maleta plena d'abraçades, pq d'oxígen...
Passa-t'ho molt bé!! ;)

6:43 p. m.  
Blogger rhanya2 said...

Benvinguda, Joana...

6:50 p. m.  
Blogger nimue said...

sonen molt bé tots aquests plans! :)) Que aprofites molt i molt totes les bones estones que t'esperen! i ja ens contaràs... :)

11:05 p. m.  
Blogger l'home de la musica said...

Aprofita aquests moments al màxim, i que s'et facin supercurts, perque serà senyal de que ha sigut maravellos!

3:46 a. m.  
Blogger Joana said...

També us enyoraré... però si no em segreste... tornaré.
A veure si em dóna per fer un bon post!
Bon cap de setmana a tots i a totes!;)

5:27 a. m.  
Blogger Robertinhos said...

disfruta de Barcelona. Benvinguda de nou.

disfruta del retrobament...

5:48 a. m.  
Blogger República B612 said...

Així que rondes per Barcelona eh...?

7:18 a. m.  
Blogger Waipu Joan said...

de vegades una petit i breu canvi d'ubicació pot resultar gratificant.

8:19 a. m.  
Blogger Esther said...

que vagi molt bé l'estada a la capital! és tan bonica Barcelona... és impossible aburrir-se o no tenir ganes de fer-hi alguna cosa, la veritat és que el simple fet de passejar ja dóna gust allà! passa-t'ho molt bé!

12:26 p. m.  
Blogger alatrencada said...

Uns dies de canvi d'aires són fantàstics. Aprofita tot el que puguis per passejar i veure els amics.

Jo també marxo fora i serà una estada molt més llarga. M'ho passaré bé però em fa una mandra... Necessitat vital fer algunes escapades a Barcelona!

1:50 p. m.  
Blogger Unknown said...

Dimarts també em toca curset... llàstima que no tindré massa temps per perdre'm per Barcelona. La qual cosa sempre ve de gust ;-) Bona semana joana!

2:30 p. m.  
Blogger onix said...

que vagi molt be!!! t'ho mereixes ;)****

8:49 p. m.  
Blogger Clint said...

veus dona, així de colors i amb ulleres de sol estas guapíssima, deixa el xandall a girona!

t'envejaré aquestes tardes...

3:48 a. m.  
Blogger Candela said...

Molt bona l'excusa de venir a Bcn... Si sabessin que en realitat has estat a la meva festa jajajajaj.


Benvinguda a Barcelona!

4:10 a. m.  
Blogger Oriol said...

saluda als del meu poble....

Nus de la Trini, Aragó amb n carrils, brrr.

7:38 a. m.  
Blogger Mon said...

disfruta força Joana sempre va be una escapada de la rutina i retrobar amistats

9:05 a. m.  
Blogger Paul Walls said...

Ostres, jo aquest sentiment em sembla q no l'he viscut mai perquè sempre he viscut al mateix lloc i no he deixat amics poray...XD. Que disfrutis l'estada, i no deixis de passar per Gràcia!!

6:33 a. m.  
Blogger Candela said...

Ets la reina de la festa!!!! Queda't una temporadeta per aquí!!!

9:34 a. m.  
Blogger Joana said...

Gràcies a tots i a totes!
Ja torno a estar a la ciutat inmortal. Els dies han estat llargs i les nits ... curtes.
Potser ens hem creuat.... sí, tu que em llegeixes...i jo que et llegeixo... Mai ho sabrem!
Una abraçada!

11:19 a. m.  
Blogger Unknown said...

Potser -senzillament- ens creuem a diari tots plegats...

3:23 p. m.  
Blogger Joana said...

Tondo,
Senzillament...

3:33 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home